reklama

Posledný článok

Nebojím sa hovoriť (písať) to, čo si myslím. Snažím sa tiež konať podľa toho a stáva sa, že sa to obracia proti mne a proti mojim blízkym. Ale podľa hesla z biblie, ktoré mám aj na smeblogu "Za pravdu bojuj akoby ti išlo o život, až do smrti máš zápasiť za spravodlivosť." nemôžem konať ináč.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (54)
Obrázok blogu

Počas ostatných 4 rokov a 4 mesiacov som využíval priestor na písanie na smeblogu. S touto myšlienkou prišiel môj bývalý študent Andrej, ktorému za to ďakujem. Mohol som osloviť svojich čitateľov, ktorých okruh sa na moje prekvapenie stále rozširoval. Vaše povzbudenia, váš záujem ma na smeblogu udržali aj vtedy, keď ma admini blogu vyradili za moje názory z výberu sme. Vy, moji čitatelia, ste ma dokonca vytlačili až do prvej desiatky blogerov (podľa karmy) na najčítanejšom a najpopulárnejšom blogu na Slovensku, čo je môj i váš úspech. Ďakujem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nechcem hazardovať s vašou priazňou a maily, v ktorých mi vyjadrujete podporu a niektorí dokonca podpichnete, že čo nepíšem viac, ma zdravo provokujú k novým článkom.

Vidím, čo sa deje na "liberálnom" smeblogu. Nielen mňa, ale aj ďalších mojich priateľov blogerov vyradia bez mihnutia oka z výberu, a to sa mi ani prinajmenšom nepáči. Blog má byť priestorom, v ktorom sloboda prejavu má v demokratickom svete hrať prvé husle. A ak niekoho povedzme z "výberu sme" vyradia, ten bloger musí vedieť prečo. Ja som sa dodnes nedozvedel, ako som sa previnil. A nie som sám.

Preto som sa rozhodol presedlať. Opúšťam smeblog a nebudem sa usídľovať na žiadnom inom, ale na svojom vlastnom. S vytvorením vlastnej blogérskej stránky mi pomohol bratranec Ľuboš (linuxconfig.org). Vďaka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Uvedomujem si, že čítanosť mojich článkov pôjde rapídne dolu. Moje články budú asi čítať prevažne tí, ktorí si ma vyhľadávajú a menej náhodní čitatelia. Na sme to bolo opačne. Snáď to nebude až tak zlé... Ak mi pomôžete, tak to nejako pôjde. Na druhej strane sú výhody, z ktorých slobodu prejavu a neobmedzenejšiu sebarealizáciu dávam na prvé miesto. Na novom blogu to bude prehľadnejšie, bude tam viac mojich článkov (aspoň dúfam), neskôr pribudnú informácie o mojich ďalších aktivitách, práci, rodinke,...

Začínať je vždy ťažké. Preto vás chcem poprosiť o pomoc. Jediným ukazovateľom úspešnosti blogu, bude jeho čítanosť. A tu spolieham len a len na vás.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Blogeri a tí, ktorí máte svoje vlastné stránky, prosím vás, aby ste si tam (medzi obľúbené blogy, alebo na iné miesta) dali tento link:

<a href="http://www.sefcik.eu">Marek Šefčík</a>

(blog má názov Marek Šefčík a doménu sefcik.eu)

Tí, ktorí vlastné stránky, či blogy nemáte, postačí, ak priateľom, o ktorých predpokladáte, že by ich môj blog mohol zaujať prepošlete link sefcik.eu .

Na blogu sefcik.eu sú aj moje staršie články zo sme, ale objavil sa tam už aj prvý, ktorý na smeblogu už nie je. Prajem príjemné čítanie: http://sefcik.eu/nechceme-nabozenstvo-radsej-etiku/

…a ešte niečo:

Pre autmatické upozornenie o mojich nových článkoch na sefcik.eu blogu zadajde svoju emailovú adresu do okieka vpravo hore a kliknite odoberať. Automaticky vám bude zaslaný email o overení vášho emailu. Kliknite na link v texte emailu čím potvrdíte, že ste jeho majiteľom. Emailova notifikácia je zriadená pomocou Google feedburner takže sa nemusíte báť žiadneho spamu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na stránke budem stále pracovať, dolaďovať, vylepšovať a hlavne, písať nové a nové články. Budem vám vďačný, ak mi pomôžete a nezavrhnete ma len preto, že už nepíšem na sme... Sloboda je úžasná a ja chcem lietať! Mám tú možnosť a chcem ju využiť... ďakujem vám za akúkoľvek podporu.

p.s.: Patrí sa na záver poďakovať aj denníku Sme, ktorý mi aj v tlačenej verzii uverejnil nejaké články, ale predovšetkým sa chcem, napriek všetkému, poďakovať smeblogu za priestor, ktorý mi poskytol. Mohol som písať (aj keď sa to niekomu nie stále pozdávalo), spoznávať nových ľudí a tie kontakty a vzťahy sú na nezaplatenie. Ďakujem.

Marek Šefčík

Marek Šefčík

Bloger 
  • Počet článkov:  135
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stredoškolský učiteľ, otec troch detí a manžel jednej manželky :)Marek Šefčík nový blog Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu