reklama

V kríze som ušetril

V súčasnej dobe nás všetko stojí akosi viac. Napriek tomu, že tu pobehujú všeliakí bojovníci proti kríze, furt je to akési ... nie najlepšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)
elitní bojovníci
elitní bojovníci (zdroj: aktualne.centrum.sk)

V nedeľu som si zapol televízor, reku pozriem si kam sme sa posunuli. Ako ináč, odpovede som chcel hľadať u našich elít. Relácia "O 5 minút 12" sa mi hodila. Práve sa usadili Fico s Gašparovičom a ja som sa zľakol. Moderátor sa niečo opýtal najskôr súdruha priemera. A po jeho odpovedi v zmysle "Pán moderátor, ja si položím otázku ináč a budem na ňu poctivo odpovedať..." som sa rozrehotal a rozhodol som sa v čase krízy túto hodinku ušetriť a telku som vypol. Dozvedel som sa, že sme sa posunuli od politickej duševnej chudoby k ešte väčšej. Ďakujem Slovenskej televízii za túto informáciu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nepozrel som si z tej relácie nič viac, iba úvod Ficovho vstupu, ale vďaka dnešnej Shootyho karikatúre som sa dozvedel, že celá relácia vyzerala podobne.

Tomu hovorím bojovník proti kríze. Sám Fico mi ušetril jednou vetou celú hodinu času a čas sú predsa peniaze... Aj teraz sa mi zdá, že už píšem pridlho (je to jednak rozsiahlym článkom a jednak ďatľovským prstokladom), takže už budem končiť a ušetrím ďalší čas.

Ešte rovnica: Fico + STV + TVvypínač = ušetrený čas

Marek Šefčík

Marek Šefčík

Bloger 
  • Počet článkov:  135
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stredoškolský učiteľ, otec troch detí a manžel jednej manželky :)Marek Šefčík nový blog Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu