reklama

Lekári a predavači

Včera sme boli v Skalici. A bolelo, veľmi bolelo, ale potom aj pohladilo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Lianka - usmiata je najkrajšia :)
Lianka - usmiata je najkrajšia :) (zdroj: moja Milka)

Lianka po zápale priedušiek bojuje so zápalom stredného ucha. Potvory dutiny v tej našej hlave. Sú vraj všetky poprepájané a zápal, sviňa jedna neučesaná, si po nich prechádza jak chce. A hoci sa u našej päťmesačnej dcérky nedá o dutinách ani hovoriť, ten zápal sa promenáduje aj v jej úzkych dutinkách. Už predtým jej dvakrát ušká prepichovali a to je že vraj ukrutná bolesť. Šak aj kričala ako nikdy predtým. Hovorí sa, že maličké deti si bolesť nepamätajú. Že na to zabudnú veľmi rýchlo a je dobre. No tu to asi nejako nefunguje, pretože naša Lianka dostáva vďaka týmto zážitkom alergiu na bieloplaštiarov. Plače, keď sa čo i len nad ňu nahnú...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Včerajšia kontrola sa zaobišla bez ďalšieho prepichovania, ale boľavé preplachovanie sprevádzané vysokými, žalostnými tónmi nášho zlatíčka tam boli. Milka s Liankou bola vnútri a ja som zostal v čakárni. Teda vyšiel som si sadnúť na chodbu, hlavu som si držal v dlaniach a zvláštny druh bolesti a bezmocnosti mi vytlačil slzu z oka. Neviem to dosť dobre opísať, ale bez váhania by som nastavil namiesto nej svoje uši. Liana kričala dlho a ja som prosil Boha, aby to čím skôr prešlo...

Prešlo to. Lianka po nejakej chvíli nahodila aj ten svoj úprimný, čarovný úsmev a už bolo dobre. Dúfam, že nadlho.

Presunuli sme sa do obchodného centra. Potrebovali sme totiž nejakú pláštenku na zakrytie kočiara pre prípady náhlej zmeny počasia. Stojí to nejakých 200 až 250 bývalých korún. Predavačka nám ukázala jeden univerzálny typ, ktorý sme priamo na mieste vyskúšali. Bol veľmi veľký. Hovorila, že by sa to dalo nejako upraviť, ale... nechali sme to tak. A ona na to - Máme ešte jeden, na úplne iné typy kočiarov, ale vyskúšajte, možno bude pasovať viac... Skúsili sme. Bol menší a chcelo by to tiež nejaké úpravy. A ten stojí koľko? - opýtal som sa. Ten vám dám zadarmo - odvetila. Je to z jedného kočiara, ktorý tu už nemáme. Ja budem mať dobrý pocit a vám to pomôže. Takto výhodne sme už dávno nenakúpili. Za dobrý pocit...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcem poďakovať lekárom, ktorí nám pomáhajú i keď nás to stojí nejakú tú slzu a bolesť. Všetkým detičkám prajem, nech túto ich pomoc potrebujú čo najmenej.

A chcem poďakovať aj tej predavačke a dobrým ľuďom, ktorí dokážu človeka pohladiť. Pomôcť, predať za dobrý pocit. A prajem im všetkým, nech ich ten dobrý pocit hreje dlho, dlho.

Deň pokračoval ... a večer a v noci som zažil ďalšie zaujímavé veci - lúčili sme sa s našimi maturantmi. Blahoželám im a prajem im, nech vykročia do života smelo a nech sa aj oni stanú "lekármi" pre svojich blížnych a "predavačmi" za dobrý pocit.

Marek Šefčík

Marek Šefčík

Bloger 
  • Počet článkov:  135
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stredoškolský učiteľ, otec troch detí a manžel jednej manželky :)Marek Šefčík nový blog Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu