reklama

Blog, ktorý zmenil život štyrom ľuďom

Napísal som článok, prilepil som ho na svoj blog a potom, potom ... rozprávka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (62)
Obrázok blogu

Odkopol už dve manželky s deťmi, podlo sa zbavil zodpovednosti a ja som ho videl prechadzať sa po meste držiac sa za ruky s neznámou ženou. Napísal som toto.

Reakcie boli rôzne. No jedna, ktorá mi došla do mailovej schránky, mi doslova vytlačila slzy do očí. Áno, priznávam bez mučenia, že niečo podobné som nečakal. Ozvala sa mi neznáma pani. Písala, že by asi vedela matke a jej deťom, o ktorých som písal, pomôcť. Chcela vedieť ceny nájmov v našej lokalite. Bomba! - povedal som si. Ja jej nedokážem pomôcť, ale ohlásil sa mi niekto, kto ju z neprajného prostredia azylového domu dokáže vytiahnúť a diametrálne zmeniť kvalitu jej života a života jej malých ratolestí. Začal som konať. Napísal som jej, že ceny nájmov dvojizbových bytov sa pohybujú okolo 10 tisíc korún a odpísala, že máme niečo zohnať. Ide do toho! Fantázia! V krátkej dobe sa mi podarilo nájsť vhodný byt. Dohodli sme sa s majiteľom a dnes sa už mamička s deťmi nasťahovala. Jej najstarší práve nastúpil do 1.ročníka. Je veľmi dôležité, že bude mať pokoj a pohodu na učenie. Tie dve malé herečky nepotrebujú vidieť každodenné škriepky, či počúvať slovník ulice v azyláku. Najmladšia má tri roky. Má oslabený imunitný systém. Choroby ju neprenasledujú, oni si na ňu rovno sadajú. Aj jej určite pomôže, ak bude vyrastať v čistejšom a pokojnejšom prostredí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pred chvíľkou sme sa s tou mamičkou bavili cez telefón... Práve preberala kľúče od bytu.

Teším sa z toho. Teším sa už od konca augusta, kedy sa táto rozprávka začala, stále s rovnakou intenzitou. Som rád, že blog bol spúšťacím mechanizmom toho všetkého. Už ma nikto nikdy nepresvedčí, že písať blogy je zbytočná strata času.

Chcem sa aj týmto príspevkom poďakovať neznámej, ktorej jediný trvalý príkaz v banke obrátil naruby život jednej milujúcej matky a jej troch detí. Teda vďaka aj za ňu, za jej deti. Keď som jej to prvý krát povedal, rozplakala sa. Ďakovala slzami...

Nie ten je bohatý, kto veľa má, ale ten, kto veľa dáva.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ĎAKUJEM!

(foto: photo.box.sk)

Marek Šefčík

Marek Šefčík

Bloger 
  • Počet článkov:  135
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stredoškolský učiteľ, otec troch detí a manžel jednej manželky :)Marek Šefčík nový blog Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu